• 5 διατροφικές συμβουλές για την επιστροφή στο σχολείο

    5 διατροφικές συμβουλές για την επιστροφή στο σχολείο

    Άνοιξαν και πάλι τα σχολεία!

    Κι αυτό σημαίνει περισσότερα μαθήματα για τα παιδιά, περισσότερες δραστηριότητες, περισσότερα μικρόβια και πολλές δικαιολογίες για ανθυγιεινές συνήθειες… Δείτε πώς μπορείτε να τους δώσετε ενέργεια και γεύση και να εξασφαλίσετε την υγεία του σώματος και του μυαλού τους!

    1) ΛΑΧΑΝΙΚΑ

    Τα παιδιά είναι πολύ επιλεκτικά στα λαχανικά που θέλουν να καταναλώσουν, στερώντας από τον οργανισμό τους πολύτιμες ουσίες… Υπάρχουν τρόποι για να το νικήσετε! Ενσωματώστε τα λαχανικά σε τροφές που περιέχουν υγιή λιπαρά.

    2) ΦΡΟΥΤΑ

    Υπάρχουν ένα σωρό οφέλη που βρίσκονται στα φρούτα, όπως φυτικές ίνες, κάλιο, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Επιλέξτε κυρίως φρούτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, ώστε να μην χρειάζεται να ανησυχείτε τόσο πολύ για την αύξηση των επιπέδων ινσουλίνης, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε κόπωση και διανοητική σύγχυση, μεταξύ άλλων. Τα σκούρα μούρα και τα πράσινα μήλα είναι εξαιρετική επιλογή. Συνδυάστε τα με ξηρούς καρπούς που παρέχουν υγιή λιπαρά, τα οποία είναι ιδανικά για την υγεία του εγκεφάλου!

    5 διατροφικές συμβουλές για την επιστροφή στο σχολείο

    3) ΠΡΩΤΕΪΝΗ

    Η πρωτεΐνη είναι το απόλυτο συστατικό των μυών, των ιστών, των οστών και των χόνδρων, των ένζυμων και των ορμονών και δημιουργούν αντισώματα στο ανοσοποιητικό σύστημα. Φέτες γαλοπούλας, στήθος κοτόπουλου, ψάρια και θαλασσινά, αυγά, ωμοί ξηροί καρποί, φασόλια, όσπρια, απλό γιαούρτι και κινόα είναι μερικές επιλογές.

    4) ΚΑΛΑ ΛΙΠΑΡΑ

    Εξασφαλίζουν την υγιή λειτουργία του εγκεφάλου, μαζί με μια ολόκληρη σειρά από άλλους λόγους! Αβοκάντο, λάδι καρύδας, ωμά αμύγδαλα και σπόροι κολοκύθας είναι καλές επιλογές.

    5) ΥΓΙΕΙΝΑ ΣΝΑΚ

    Ξηροί Καρποί

    Θυμηθείτε τα φρούτα, τα λαχανικά και τους ξηρούς καρπούς που είναι πλήρη σε θρεπτικά συστατικά και κρατάνε το σώμα υγιές και το μυαλό δυνατό!

     

    You have Successfully Subscribed!