• 9+1 τροφές για λαμπερό δέρμα, ακόμα και το χειμώνα

    9+1 τροφές για λαμπερό δέρμα, ακόμα και το χειμώνα
    Το κρύο του χειμώνα δεν δρα ιδιαίτερα ευεργετικά για την επιδερμίδα μας! Όταν το θερμόμετρο δείχνει χαμηλές θερμοκρασίες, οι ενυδατικές κρέμες γίνονται αναγκαίες, χωρίς όμως πάντα να καταφέρνουν να δώσουν στο δέρμα μας τη λάμψη που θέλουμε. Υπάρχουν, άραγε, φυσικοί τρόποι να δώσουμε στο δέρμα μας την ομορφιά που του αξίζει, μέσω της διατροφής; Ευτυχώς υπάρχουν!

    1. Ελαιόλαδο

    Το ελαιόλαδο περιέχει θρεπτικά στοιχεία όπως βιταμίνες A και E, καθώς και λιπαρά οξέα. Βοηθάει στην ενυδάτωση του δέρματος και στη διατήρηση της ελαστικότητάς του. Επιπλέον, περιέχει αντιοξειδωτικές ουσίες που καταστρέφουν τις ελεύθερες ρίζες και αποτρέπουν τον αποχρωματισμό του δέρματος και άλλα προβλήματα.

    2. Αβοκάντο

    Τα αβοκάντο περιέχουν θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες Α, C και Ε. Επίσης περιέχουν μονοακόρεστα λιπαρά που βοηθούν το δέρμα να διατηρήσει την υγρασία του. Επίσης, απομακρύνουν τα νεκρά κύτταρα του δέρματος. Το αβοκάντο βοηθά επίσης στην αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος στο δέρμα. Τέλος, το αμινοξύ γλουταμίνη που υπάρχει στο αβοκάντο καθαρίζει το δέρμα και προσφέρει προστασία από σκληρούς περιβαλλοντικούς παράγοντες.

    3. Γκρέιπφρουτ

    Το γκρέιπφρουτ είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, η οποία βοηθά στην καταπολέμηση πολλών παθήσεων του δέρματος. Τα γκρέιπφρουτ είναι επίσης πλούσια σε λυκοπένιο, μια ουσία που βοηθά στη διατήρηση της ομαλότητας του δέρματος και την προστατεύει από την υπεριώδη ακτινοβολία.

    4. Μπρόκολο

    Το μπρόκολο είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α και C. Η βιταμίνη Α συμβάλλει στη διατήρηση της υγιεινής του δέρματος ενώ η βιταμίνη C συμβάλλει στη διατήρηση της παραγωγής κολλαγόνου.

    5. Καρότα

    Το καρότο είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α και άλλα αντιοξειδωτικά, τα οποία βοηθούν να διατηρείται το δέρμα υγιές και λαμπερό. Τα αντιοξειδωτικά συμβάλλουν στην καταπολέμηση των ρυτίδων, των αποχρωματισμών και των ουλών. Τα καρότα περιέχουν επίσης λυκοπένιο, το οποίο προστατεύει το δέρμα από την έντονη ηλιακή ακτινοβολία.

    6. Σπανάκι

    Το σπανάκι περιέχει βιταμίνες Α, C και αντιοξειδωτικά που προστατεύουν από κάθε είδους δερματικές λοιμώξεις. Το σπανάκι είναι επίσης γνωστό ότι είναι πλούσιο σε σίδηρο, που μπορεί να βοηθήσει στην καταπολέμηση της αναιμίας και προσθέτει χρώμα στο χλωμό δέρμα.

    7. Αμύγδαλα

    Τα αμύγδαλα ενυδατώνουν το δέρμα και αποτρέπουν την ξηρότητα. Είναι επίσης πλούσια σε βιταμίνη Ε, η οποία βοηθά στην προστασία του δέρματος από τις επιβλαβείς υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου. Τα αμύγδαλα επίσης περιέχουν πολλά αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τα σημάδια γήρανσης στο δέρμα μας.

    8. Πράσινο τσάι

    Το πράσινο τσάι είναι γεμάτο με αντιοξειδωτικά, τα οποία εξαλείφουν τις ελεύθερες ρίζες και εμποδίζουν τις «νιφάδες» στο δέρμα. Τα αντιοξειδωτικά συμβάλλουν επίσης στη μείωση των λεπτών γραμμών και των ρυτίδων.

    9. Μαύρη σοκολάτα

    Η μαύρη σοκολάτα είναι ένα από τα καλύτερα τρόφιμα για να διατηρούμε την επιδερμίδα μας όμορφη! Περιέχει φλαβονόλες που βοηθούν το δέρμα να λάμπει ακόμα και εν μέσω του χειμώνα. Προσφέρει επίσης προστασία του δέρματος από τον ήλιο.

    10. Μύρτιλο (blueberry)

    Πρόκειται για μια εξαιρετικά υψηλή σε αντιοξειδωτικά τροφή, που βοηθά στη μείωση των ελεύθερων ριζών.

     

    mykonosOnly