Ψωνίστε online!

eshop

ALERT: Σχετικά με τον COVID-19

Περισσότερα
  • Βιταμίνη C: γιατί είναι η πιο «διάσημη» βιταμίνη;

    Βιταμίνη C: γιατί είναι η πιο «διάσημη» βιταμίνη;
    Η βιταμίνη C αποτελεί αναπόσπαστο μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής και είναι απαραίτητη για την υγεία μας! Γιατί, όμως, θεωρείται τόσο σημαντική;

    Πολύ απλά, η πρόσληψη βιταμίνης C είναι αναγκαία, επειδή:

    ✅ ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα
    ✅ αυξάνει την απορρόφηση σιδήρου
    ✅ ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα
    ✅ προστατεύει από τις ελεύθερες ρίζες
    ✅ βελτιώνει την υγεία του δέρματος και
    ✅ βοηθάει στην καλή λειτουργία της καρδιάς.

    Μπορεί η βιταμίνη C να μας προστατεύσει από το κρυολόγημα;

    Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η βιταμίνη C μπορεί να αποτρέψει το κρυολόγημα – αυτό όμως δεν είναι απόλυτα σωστό. Οι έρευνες έδειξαν ότι σε ανθρώπους που ασκούνταν με πολύ εντατικούς ρυθμούς, η καθημερινή πρόσληψη μεγάλης ποσότητας (τουλάχιστον 200mg) βιταμίνης C περιόρισε σημαντικά τον κίνδυνο κρυολογήματος. Για την ευρεία μάζα του πληθυσμού, ωστόσο, η καθημερινή λήψη βιταμίνης C δε μειώνει ουσιαστικά αυτόν τον κίνδυνο.

    Αυτό που ισχύει ωστόσο, και δεν είναι καθόλου ασήμαντο, είναι ότι η βιταμίνη C μπορεί να βοηθήσει ώστε το κρυολόγημα να είναι πιο σύντομο και με ηπιότερα συμπτώματα. Αν δίνουμε καθημερινά στον οργανισμό μας τη δόση που χρειάζεται, μειώνουμε κατά μέσο όρο τη διάρκεια του κρυολογήματος κατά 8%, ενώ στα παιδιά η μείωση είναι 14%.

    👉🏻 Τι σημαίνει αυτό; Ότι πρέπει να καταναλώνουμε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C –όπως εσπεριδοειδή, ακτινίδια, φράουλες, πιπεριές, μπρόκολο και ντομάτες καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς και όχι μόνο όταν αρρωσταίνουμε ή στην αρχή των συμπτωμάτων!

    Πόση βιταμίνη C χρειαζόμαστε;

    Η συνιστώμενη ημερήσια δόση βιταμίνης C είναι 90 mg για τους άνδρες και 75 mg για τις γυναίκες. Αν καπνίζουμε, πάντως, οι ανάγκες μας είναι μεγαλύτερες. Ενδεικτικά, ένα πορτοκάλι μας δίνει 50–70 mg βιταμίνης C ενώ ένα ακτινίδιο περίπου 70–90 mg (ποσότητα που διαφοροποιείται, βέβαια, ανάλογα και με την ποικιλία του φρούτου).

    ❗ Σημαντικό

    Η βιταμίνη C είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη. Έτσι, όταν εκτίθεται για ώρα στον αέρα ή και στο φως, καταστρέφεται. Στην πράξη, αυτό σημαίνει πως όταν φτιάχνουμε χυμό ή κόβουμε ένα φρούτο, πρέπει να τα καταναλώνουμε άμεσα!


    Σε περιμένουμε στο μανάβικό μας!

     

     

    mykonosOnly