• Τα πιο δροσιστικά ροφήματα και τρόφιμα

    Τα πιο δροσιστικά ροφήματα και τρόφιμα

    Ο υδράργυρος είναι ψηλά και, όπως συνιστούν οι ειδικοί, χωρίς τα απαραίτητα “όπλα” ο οργανισμός μας φτάνει στα όριά του! Προβλήματα όπως αφυδάτωση και εξάντληση είναι φυσικά επακόλουθα, αν δεν στηρίξουμε τον οργανισμό μας με επαρκή ενυδάτωση και σωστές διατροφικές επιλογές.

    Ας δούμε, λοιπόν, ποια θεωρούνται τα καλύτερα ροφήματα και τρόφιμα που μπορούν να μας δροσίσουν:

      Φυσικοί χυμοί

      Ανθρακούχα ποτά και αναψυκτικά (χωρίς ζάχαρη)

      Παγωμένο γάλα (με χαμηλά λιπαρά)

      Κρύο τσάι (κατά προτίμηση χωρίς ζάχαρη)

      Μεταλλικό νερό (απλό ή με γεύσεις, όπως λεμόνι)

      Ισοτονικά αθλητικά ροφήματα (ειδικά για άτομα που ακόμα και μέσα στο ζεστό καλοκαίρι κάνουν εντατική άσκηση)

      Φρούτα. Ειδικά τα καλοκαιρινά φρούτα έχουν πάνω από 90% περιεκτικότητα σε νερό, γι’ αυτό ενυδατώνουν και τονώνουν! Συνεπώς, το πεπόνι και το καρπούζι αποτελούν ένα εναλλακτικό και ιδιαίτερα γευστικό τρόπο ενυδάτωσης για το καλοκαίρι.

      Φυλλώδη λαχανικά, τα οποία παρέχουν αντιοξειδωτικές βιταμίνες, όπως η A και η C, που είναι απαραίτητες το καλοκαίρι, καθώς και ιχνοστοιχεία και ηλεκτρολύτες, όπως το νάτριο, το κάλιο και το χλώριο, που χάνονται σε μεγάλες ποσότητες με την έντονη εφίδρωση.

      Γιαούρτι. Είναι ιδανική επιλογή για ενυδάτωση και θρέψη, ιδίως όταν έχει χαμηλά λιπαρά.